Africasgateway.com

Hip Hop Forums => Battle One on One => Topic started by: Lord Deacon Of Frost on October 13, 2010, 04:11:32 PM

Title: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: Lord Deacon Of Frost on October 13, 2010, 04:11:32 PM
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001141369675 

actually thats not ana but who gives a f*** she sexy as f***
















































(http://i52.tinypic.com/al15qo.jpg)
(http://i54.tinypic.com/28tjk2f.jpg)
(http://i52.tinypic.com/2w4g01j.jpg)
(http://i56.tinypic.com/1zmcl6c.jpg)
(http://i52.tinypic.com/2vtdx1f.jpg)

(http://i51.tinypic.com/in6c84.jpg)
(http://i52.tinypic.com/o79k0o.jpg)
(http://i56.tinypic.com/2ynhv6q.jpg)
(http://i56.tinypic.com/b6vz0i.jpg)
(http://i52.tinypic.com/314pic5.jpg)
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: Lord Deacon Of Frost on October 13, 2010, 04:14:38 PM
(http://i53.tinypic.com/aad3cz.jpg)
(http://i53.tinypic.com/izb6kk.jpg)
(http://i53.tinypic.com/11t0nlh.jpg)
(http://i51.tinypic.com/b8wf9h.jpg)
(http://i55.tinypic.com/n5m1l0.jpg)

(http://i55.tinypic.com/2cz83mw.gif)
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: Original Syn on October 13, 2010, 04:30:44 PM
she mosdef is nyammable, butterface
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: Lord Deacon Of Frost on October 13, 2010, 04:45:44 PM
the face gets 6  from me but there's worse out there
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: watziznehmegin on October 13, 2010, 05:16:40 PM
Likes
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: briCK on October 13, 2010, 05:19:50 PM
 :P

Yeah thats a serious body! right there serious shit for real for real..

those hips!!!!

Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: 1kind on October 14, 2010, 09:26:57 AM
The face is bad. The bod is good. that is all.
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: Alcohol Abuser on October 14, 2010, 09:40:33 AM
It's funny how you nyukkaz fall for the regular shit....You can get the bod like that anywhere in south african streets *we've been having it*, having said that thanx I'll pa**.
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: Lord Deacon Of Frost on October 14, 2010, 09:57:29 AM
It's funny how you nyukkaz fall for the regular shit....You can get the bod like that anywhere in south african streets *we've been having it*, having said that thanx I'll pa**.

hilarious
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: RearrangedReality on October 14, 2010, 10:14:44 AM
It's funny how you nyukkaz fall for the regular shit....You can get the bod like that anywhere in south african streets *we've been having it*, having said that thanx I'll pa**.

lol
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: briCK on October 14, 2010, 01:00:52 PM
It's funny how you nyukkaz fall for the regular shit....You can get the bod like that anywhere in south african streets *we've been having it*, having said that thanx I'll pa**.

sometimes going aganist the grain for the sake of it makes no sense!!!!

No man should be allowed to say they will pa** on that!

yes there are broads of that type built...but cummon!!! you can't pa** on THAT!!!

Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: Lord Deacon Of Frost on October 14, 2010, 02:05:25 PM
week long ban me thinks
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: Alcohol Abuser on October 14, 2010, 02:19:07 PM
@briCK, would you hit?.....careful of your answer RR is watching.
@Deac, ey mang I'm entitled to my opinion plus light skinned broads is overrated.
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: RearrangedReality on October 14, 2010, 02:28:55 PM
@briCK, would you hit?.....careful of your answer RR is watching.

lol

@Deac, ey mang I'm entitled to my opinion plus light skinned broads is overrated.

tshel' em AA, tshel' em!
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: Killa Merc on October 14, 2010, 04:12:43 PM
Only members of the Hoe No Campaing would pa**. And Rama of coz.
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: briCK on October 14, 2010, 05:38:11 PM
Only members of the Hoe No Campaing would pa**. And Rama of coz.

Cummon fam!

The ability to say No!!Hoe!! and Not f***ing hoes are not related!! (have some standards people can't just be piping anything fam)

I'd hit this if it was thrown at me no doubts....
















.... BUT she must do it nicley!!!!
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: Lord Deacon Of Frost on October 14, 2010, 11:02:03 PM
this nigga AA need to watch his mouth talkin all reckless about light skinned broads
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: briCK on October 15, 2010, 01:17:54 AM
this nigga AA need to watch his mouth talkin all reckless about light skinned broads

nah!  just talking reckless about hot broads...period

this nigga make me wanna timb up, hoodie up russian bear up and try to hurt somebody! shit mad reckless!!

AA...


put down the romance novels and up the brew, hawu!
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: General Ratzinger van Stilzkin on October 15, 2010, 08:11:21 AM
it is widely agreed that AA and to some extent Deac's eye for talent are questionable, they will need a whole more people to convince me otherwise.

AA when are u hitting the J? im willing to test your so called resolve with the kinda broads u pretend to loathe on these here parts.
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: Touareg on October 15, 2010, 02:00:21 PM
@Deac, ey mang I'm entitled to my opinion plus light skinned broads is overrated.

tshel' em AA, tshel' em!
[/quote]

Just knew this nucca would cosign this blasphemy...SMH @ this "Hoe No!" movement...blasphemous priCKs
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: The Angry Hand of God on October 15, 2010, 02:12:18 PM
(http://i30.tinypic.com/qyaidj.jpg)
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: Lord Deacon Of Frost on October 15, 2010, 04:39:46 PM
it is widely agreed that AA and to some extent Deac's eye for talent are questionable, they will need a whole more people to convince me otherwise.

AA when are u hitting the J? im willing to test your so called resolve with the kinda broads u pretend to loathe on these here parts.

(http://i54.tinypic.com/2qci109.jpg)
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: RearrangedReality on October 15, 2010, 04:42:28 PM
Deac front, you know General took that straight from mTRUTHzini.com
Title: Re: Found Ana's facebook page gotdamn she's fine
Post by: Lord Deacon Of Frost on October 15, 2010, 05:29:39 PM
Deac front, you know General took that straight from mTRUTHzini.com

(http://thacorner.net/forums/Smileys/default/6rng5d.jpg)