Africasgateway.com
Get Webafrica LTE/Fibre | Get Dropox | Luno Bitcoin | Ovex CryptoJoin the Civic Wallet Waiting List

d s t v

· 13 · 2034

Anonymous

  • Guest
is it worth it to get DSTV?  anybody got dstv here?


Anonymous

  • Guest
they play the same movies over and over


RuSh

  • AG Veteran
  • *****
    • Posts: 4436
    • REP: +1/-0
    • Gender:Male
  • beware of the lioness
    • View Profile
    • www.rushay.org
bullshit
live on the lunch table
Touched fables
Ducked labels
cafeter one heat em live for the terrordome stables
Signed to Rawkus
I'd rather be mouth f***ed by Nazis unconscious


dropbomb

  • AG Extremist
  • *****
    • Posts: 520
    • REP: +1/-3
    • Gender:Male
  • God's Miracle
    • View Profile
    • Nuclear
i thought it was worth it till they started playin the same movies over and over as u say damn my money gone to waste :-Y


Thornz

  • AG Elite Member
  • *****
    • Posts: 1075
    • REP: +9/-22
    • View Profile

Thornz

  • AG Elite Member
  • *****
    • Posts: 1075
    • REP: +9/-22
    • View Profile
actualy its not that bad ... beta than the usual SABC crap.. i get so sick of that, but wid ds atleast u got a choice. but its also excelent if u like sport, they show a lot of sport on the number of sport channels


Anonymous

  • Guest
So if I understand ya´ll clearly,ya´ll would rather be stuck with this Yamampela,sabc 1 shit than own d.s.t.v?
That is some seriously whack shit,i understand that d.s.t.v can be quite tiring at times but i mean dudes,WAKE THE f*** UP!!!!! :-]

One Luv
Salute
Imperialfirstlady!


morph

  • AG Extremist
  • *****
    • Posts: 655
    • REP: +0/-0
    • View Profile
If you dig sport you will like it but uf you dont dont buy it i actually would buy it for the damn sport only

word  :-?
..Insanity is coasting throught life in a miserable existance when you have a key to a lion locked inside


AristoKat

  • AG Hustler
  • ***
    • Posts: 89
    • REP: +0/-0
    • View Profile
    • http://
DSTV sucks-not woth it! The only thing I use on DSTV is Yfm cuz I cant get it on durbs radio.
lley-Kat...


Anonymous

  • Guest
thanks guys
i think i´ll think about it for a little longer before i jump in and get dstv


Thornz

  • AG Elite Member
  • *****
    • Posts: 1075
    • REP: +9/-22
    • View Profile
Quote:

07-10-2003 at 11:31, AristoKat wrote:
DSTV sucks-not woth it! The only thing I use on DSTV is Yfm cuz I cant get it on durbs radio.



yeah u rite... i cant get YFM in Cape Town aswell man


Thornz

  • AG Elite Member
  • *****
    • Posts: 1075
    • REP: +9/-22
    • View Profile
they should actually find sumthin to do wid that black screen though.. i cant just sit n watch that blank thing


Anonymous

  • Guest
I think it should b free.
At the same how is it right that
for us SABC people to get that kinda crap!
The shit they air is intolerable, how many times
has Hlala Kwabafilayo repeated and Generations!
At least you get what you deserve with e-tv, I
mean for a free channel it is not bad!

:-]  :-]