Get Webafrica LTE/Fibre†| Get Dropox | Luno Bitcoin | Ovex Crypto | Binance | Get Free Crypto - Morpher
Africasgateway.com

Open mic... Er1 invited

THAT LADY!

  • I'm just a lil angel , I bring good luck!
  • AG Elite Member
  • *****
    • Posts: 1404
    • REP: +20/-50
    • Gender:Female
  • Your Royal flyness
    • View Profile

SUPER RUTHLESS

  • SOUTH OF A
  • AG Extremist
  • *****
    • Posts: 782
    • REP: +24/-20
    • Gender:Male
  • New South Movement
    • View Profile
    • Immortal Men Entertainment
As I visualise thoughts of homicide/
I picture stacking bodies side by side/
Whats worse then suicide?/
its being buried while your soul still alive/
They say im taking this gangsta act a tad to far/
But why when im elevating rap bar by bar/
Whats worse then a gay rapper with a guitar?/
Its a wack rapper being hailed as a star/


damn the Immortal Men is gonna be fire when we eventually drop
Im RUTHLESS the f***en truth  8)
« Last Edit: June 19, 2008, 03:50:15 PM by Ruthless »


J-oNE/Pat-B-Rick

  • http://www.soundclick.com/J-oNERSA
  • AG Elite Member
  • *****
    • Posts: 2415
    • REP: +17/-30
    • Gender:Male
  • I got the coolest shower door in S.A
    • View Profile
    • Beatz for Africa
^^^^ 1 of th gangsta rappers wit more to talk about then hw "haters get popped". nice. wen is yo ish cmin out


THAT LADY!

  • I'm just a lil angel , I bring good luck!
  • AG Elite Member
  • *****
    • Posts: 1404
    • REP: +20/-50
    • Gender:Female
  • Your Royal flyness
    • View Profile

1kind

  • onek1nd is superman on the eiffel tower, saving the world from parasites.
  • AG Extremist
  • *****
    • Posts: 871
    • REP: +8/-25
    • Gender:Male
  • My xhosa friends and I started a clique!
    • View Profile
Tell me what you think. This is part of a concept called deadly games (in conjunction with my peop Obscure)

Deadly games part 1

There was this player I used to kick it with as a little kid.
We were raised studs and didnít give a shit.
Weíd chill at the right corners and cross ideas
one goal in mind. Score some girls. Get some beers.

Then came a time to expand our field.
Throw in guns and drugs. Strike a scam and deal.

But after few lives were lost in shoot-outs with cops
i pulled up my socks and thought out the box.
Told him..."Kid you donít have a shot!!!
You should know when to stop! You going over the top!
Your attempts will end across bars, with cop cars itís endless!"

He took offence to that and raised his defences.
He says itís lies and for us to stay alive heíll take the dive. In fate it lies.
So he stays on the prowl, playing around. But eventually stays on the ground!

Turns out someone blew the whistle on him.
A victim of sins and and the sinister grin.
Now heís put on the spot they questioning him.
About to pay the penalty for him and his men.

I wish he could be saved


I put Religion, Opression and Weakness underground and when i looked down i felt myself begin to GROW.

www.reverbnation.com/1kind


THAT LADY!

  • I'm just a lil angel , I bring good luck!
  • AG Elite Member
  • *****
    • Posts: 1404
    • REP: +20/-50
    • Gender:Female
  • Your Royal flyness
    • View Profile
sowi , THIS doesnt make me wanna finish reading ya ish till the end.
Im noooot feeling it.
Maybe its just me, but then again you asked for it ;)


1kind

  • onek1nd is superman on the eiffel tower, saving the world from parasites.
  • AG Extremist
  • *****
    • Posts: 871
    • REP: +8/-25
    • Gender:Male
  • My xhosa friends and I started a clique!
    • View Profile
No biggie my sistah. honesty is valued...

doesn't make you read to the end...hehehe...

Guess i need to improve the story telling aspect of it.
I put Religion, Opression and Weakness underground and when i looked down i felt myself begin to GROW.

www.reverbnation.com/1kind


Zeb

  • AG Regular
  • ****
    • Posts: 351
    • REP: +4/-15
    • Gender:Male
  • Zeb
    • View Profile
    • African Monopoly
It takes time n dedication to get to the TOP
I wont STOP
most of the shit tht ive been hearing is FLOPS
and HIP HOP
is my love so I will never go POP
or sell my soul to see my self on a video SHOT
i keep it real
real to my self and thats the MOTTO
coz no one wants to see them selves die in the GETTO
the groupies tht u want kid will never get you DOLLO
jus focus on the music man I know the rest will FOLLOW
i do my shit the way wanna
no will stop me
im an independant artist the anger and im hungry
you got the drive with no direction like a crash DUMMY
thats why u gonna get burried dry like a MUMMY
AFMP takin over ur BLOCK
when we appear I see most niggas grabbing their SOCKS
so pull 'em up
coz we right there ready to ROCK
AFMP cats rocking your SPOT
WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



"free soul thts why ill never sell it"
and thats my word...
www.myspace.com/afmp
www.afmp.co.za
sales@afmp.co.za
info@afmp.co.za
http://www.facebook.com/group.php?gid=22687317915


THAT LADY!

  • I'm just a lil angel , I bring good luck!
  • AG Elite Member
  • *****
    • Posts: 1404
    • REP: +20/-50
    • Gender:Female
  • Your Royal flyness
    • View Profile
yes a few mo stars next to ya name, den you'll be nyc.
Dat was slightly below average . I read it dought  ;)


J-oNE/Pat-B-Rick

  • http://www.soundclick.com/J-oNERSA
  • AG Elite Member
  • *****
    • Posts: 2415
    • REP: +17/-30
    • Gender:Male
  • I got the coolest shower door in S.A
    • View Profile
    • Beatz for Africa
Ay man could c sum improvement bt its almost der. bet it wud sound beta ova a beat tho.


Inca

  • Bow or Banish.....your choice.
  • AG Hustler
  • ***
    • Posts: 155
    • REP: +0/-1
    • Gender:Male
  • LUZKANONZ is on the rise....
    • View Profile
yes a few mo stars next to ya name, den you'll be nyc.
Dat was slightly below average . I read it dought  ;)
Hmmm...how u grace us wit sumtin Lee?...
uttermost dopeness is default....


Inca

  • Bow or Banish.....your choice.
  • AG Hustler
  • ***
    • Posts: 155
    • REP: +0/-1
    • Gender:Male
  • LUZKANONZ is on the rise....
    • View Profile
+feedling thumbs, waitin 4 jay-lee 2 post+ ;)
« Last Edit: June 24, 2008, 02:00:32 PM by Inca »
uttermost dopeness is default....


THAT LADY!

  • I'm just a lil angel , I bring good luck!
  • AG Elite Member
  • *****
    • Posts: 1404
    • REP: +20/-50
    • Gender:Female
  • Your Royal flyness
    • View Profile
hehehe , more of a battle chick and abstrat. will holler dough, wat the ppl want, the ppl get.


(freestyle)
               I aint even a Mcee , lol.

You aint learn ? So lemme take you back to basics.

I aint here to prove a point to a bunch of pointless f***s ( damn Bumbackalts)
Step on ur toes n give you a tity punch/
I'll have ur lil dick for lunch/

Now you made hungry n its you I wanna eat/
Im on a diet n you contain lil meat/
Im at ur head now, * shut up nigga when i speak*

Jay is sick in the mind /
wrip ur eyes out n leave you blind/
Eat your balls one by one so good you'd wanna cum/

Now Im at your legs * bitch where ya wanna run?*

Bones n he said he was a thug?/
 


SUPER RUTHLESS

  • SOUTH OF A
  • AG Extremist
  • *****
    • Posts: 782
    • REP: +24/-20
    • Gender:Male
  • New South Movement
    • View Profile
    • Immortal Men Entertainment
hehehe , more of a battle chick and abstrat. will holler dough, wat the ppl want, the ppl get.


(freestyle)
               I aint even a Mcee , lol.

You aint learn ? So lemme take you back to basics.

I aint here to prove a point to a bunch of pointless f***s ( damn Bumbackalts)
Step on ur toes n give you a tity punch/
I'll have ur lil dick for lunch/

Now you made hungry n its you I wanna eat/
Im on a diet n you contain lil meat/
Im at ur head now, * shut up nigga when i speak*

Jay is sick in the mind /
wrip ur eyes out n leave you blind/
Eat your balls one by one so good you'd wanna cum/

Now Im at your legs * bitch where ya wanna run?*

Bones n he said he was a thug?/
 

that sounded alot like rough sex to me lol  :D


SUPER RUTHLESS

  • SOUTH OF A
  • AG Extremist
  • *****
    • Posts: 782
    • REP: +24/-20
    • Gender:Male
  • New South Movement
    • View Profile
    • Immortal Men Entertainment
The Coming
Ima about to take hip hop back\
back to when none of the raps were wack\
back to a society that if sum1 would slack\
we would go back and uplift where he lack\
So sit back and relax\
the immortals gone school u with all the facts\
about to drop bombs like islamic attacks\
protect ur self like u were practising safe sex\
album coming soon get ready for a relapse\