Get Webafrica LTE/Fibre | Get Dropox | Luno Bitcoin | Ovex Crypto | Binance | Get Free Crypto - Morpher
Africasgateway.com

Minger stories

Tonnes · 13 · 2151

Tonnes

  • The Crafter
  • AG Elite Member
  • *****
    • Posts: 1585
    • REP: +14/-20
    • Gender:Male
  • Liquid Veteran
    • View Profile
Yeah its almost weekend...you know shit happens

Stop fronting you know you did that fugly broad that day... 8)

Tell us the story man...I'll start

Back in 2004/2005 I was doing my experiential learning in Gold Fields Academy, being a mining area you know there is a limited number of females let alone beautiful ones...so standards have to be dropped...there was this (insert your favorite name for someone whose not pretty),shy broad who was living to block next to ours, I did this broad for more than 7 months or so...you know during the week there is no time to go to kasi or town to scout LOL...good thing tho she was always in her room reading somethin'.
Flexipanel...All Tings Proper


cash

  • AG Veteran
  • *****
    • Posts: 3927
    • REP: +9/-66
  • Courage Ambition Strength Hustle
    • View Profile
mods pls ban this thread ;D
jokes.
Dog,u are sounding like you are justifying those actions.And on top of that, u seem to be proudly bragging :D

But yo, i can see that u miss the broad! and they say "beauty is in the eye of the beholder". so i say get back with her man n treat her right.
@cash_sog


Tonnes

  • The Crafter
  • AG Elite Member
  • *****
    • Posts: 1585
    • REP: +14/-20
    • Gender:Male
  • Liquid Veteran
    • View Profile
HAHAHA...I a'int justifying shit...just stating what happened...still embara**ed

Tell me have u done a fugly broad before?....shit happens man, just spit it out
Flexipanel...All Tings Proper


Lord Deacon Of Frost

  • Deac>>>>>>YOU
  • AG O.G.
  • *
    • Posts: 8688
    • REP: +44/-39
    • Gender:Male
  • You shall DIE!
    • View Profile
Things that AG does not support


*Chubby chasers
*broads wif gold teeth
*Lames
*Mingers
*Drama girl


ndibala ntoni na.............................. ;D ;D ;D


add on
« Last Edit: August 15, 2008, 11:01:48 AM by AG's BARRRRRRRRCK! »

That not good enough for ya?


cash

  • AG Veteran
  • *****
    • Posts: 3927
    • REP: +9/-66
  • Courage Ambition Strength Hustle
    • View Profile
lol. yeah man, i feel u! but the worst is when ur boys are like - yeah nigggaaaaa, hit dat shit!
then after u done supersoaked it, they switch n be like - How cud u hit dat corpse man! dammit!

f***in embara**in!
What the f*** made u keep hittin dat tho? 7 months? damn.thats a RELATIONSHIP! n the whole time at the back of ya mind u like "Damn,shawty ugly" eish. how did u handle public appearances with her ;D

ja, its kak what guys get up to! i jus hope all the ladies find it in their hearts to somehow forgive us for the kak we get up to.

lol@ BARACK! thanks for the guidelines. now pls educate the rest of the family
@cash_sog


The Mighty Loks

  • AG Veteran
  • *****
    • Posts: 2917
    • REP: +37/-66
    • Gender:Female
    • View Profile
1. Idiots
2. Cheats
3. Men with "mini me" syndrome
4. Men with Mkhaba

@ Cash No we won't. YOU will burn in hell.


Lord Deacon Of Frost

  • Deac>>>>>>YOU
  • AG O.G.
  • *
    • Posts: 8688
    • REP: +44/-39
    • Gender:Male
  • You shall DIE!
    • View Profile
watch this

http://www.youtube.com/v/hIC7kY5fGqE

http://www.youtube.com/v/PYdLMuIkOk0


*Falls off chair*


Ugly Bitch: So they said you from Africa, huh?
African: Bitch, and I'm going back tonight

 ;D ;D ;D ;D
« Last Edit: August 15, 2008, 11:07:53 AM by AG's BARRRRRRRRCK! »

That not good enough for ya?


General Ratzinger van Stilzkin

  • My 40 acres is missing its mule
  • AG Veteran
  • *****
    • Posts: 3338
    • REP: +21/-35
    • Gender:Male
    • View Profile

3. Men with "mini me" syndrome


can u play out a scenario for me!?
Hustlers. We dont sleep we rest one eye up


Tonnes

  • The Crafter
  • AG Elite Member
  • *****
    • Posts: 1585
    • REP: +14/-20
    • Gender:Male
  • Liquid Veteran
    • View Profile
Ask anyone whoever lived in a mining area how boring it is....I stayed there for a good boring year.

Only good thing abt the place is you got enough time to do your reports and thier draft in Rec club is cheap (isidingo type of shit)
Flexipanel...All Tings Proper


cash

  • AG Veteran
  • *****
    • Posts: 3927
    • REP: +9/-66
  • Courage Ambition Strength Hustle
    • View Profile
1. Idiots
2. Cheats
3. Men with "mini me" syndrome
4. Men with Mkhaba

@ Cash No we won't. YOU will burn in hell.
Even the reformed ones? :-[
@cash_sog


Tonnes

  • The Crafter
  • AG Elite Member
  • *****
    • Posts: 1585
    • REP: +14/-20
    • Gender:Male
  • Liquid Veteran
    • View Profile
watch this

http://www.youtube.com/v/hIC7kY5fGqE

http://www.youtube.com/v/PYdLMuIkOk0


*Falls off chair*


Ugly Bitch: So they said you from Africa, huh?
African: Bitch, and I'm going back tonight

 ;D ;D ;D ;D

I'm at work....can't see shit kaptain
Flexipanel...All Tings Proper


Tuboy

  • http://www.reverbnation.com/tuboytulz
  • AG Elite Member
  • *****
    • Posts: 1730
    • REP: +9/-19
    • Gender:Male
  • my heart is a house nucca, fear don't live here!
    • View Profile
    • www.reverbnation.com/tuboytulz
watch this

http://www.youtube.com/v/hIC7kY5fGqE

http://www.youtube.com/v/PYdLMuIkOk0


*Falls off chair*


Ugly Bitch: So they said you from Africa, huh?
African: Bitch, and I'm going back tonight

 ;D ;D ;D ;D

ROFLMAO  ;D ;D ;D

Bitch i got one ball

It's okay then i'll call you Uno wakkakkaawakakaka damn
M Turn


Lord Deacon Of Frost

  • Deac>>>>>>YOU
  • AG O.G.
  • *
    • Posts: 8688
    • REP: +44/-39
    • Gender:Male
  • You shall DIE!
    • View Profile
Soooo many quotables

That not good enough for ya?